Kampania społeczna w rocznicę odejścia

dodano: 
27.03.2007
komentarzy: 
3

„Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens” to hasło kampanii społecznej stworzonej przez Centrum Myśli Jana Pawła II. Akcja ma przypomnieć o zbliżającej się 2. rocznicy śmierci Jana Pawła II. Na 100 billboardach, kilkudziesięciu słupach reklamowych w centrum Warszawy oraz we wszystkich środkach komunikacji miejskiej można spotkać plakaty promujące przedsięwzięcie.
Kampania jest podzielona na dwa etapy: pierwszy ma skłonić warszawiaków do zastanowienia się nad tempem ich życia, drugi - poinformować o wydarzeniach organizowanych przez Centrum Myśli Jana Pawła II w związku z rocznicą śmierci papieża. Szczegółowe informacje na stronie internetowej. (kk)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
28.03.2007
9:44:30
Okop.
(28.03.2007 9:44:30)
Ten plakat, a pewnie i bilbordy, przykuwają uwagę, bo są cudownie wyciszone...
27.03.2007
18:07:44
richard
(27.03.2007 18:07:44)
Jestem sceptyczny wobec tego typu inicjatyw, ale muszę przyznać, że podoba mi się niekomercyjność twórców tej kampanii i nowoczesny język symboliki. Widziałem billboardy w kilku miejscach Warszawy i nawet się zatrzymałem.
27.03.2007
11:35:13
kakadu
(27.03.2007 11:35:13)
Najlepsza kampania społeczna w tym roku. super hasło, przemawia do ludzi, plan obchodów oryginalny i bardzo interesujący. Zycze powodzenia ludziom z Centrum Mysli Jana Pawła II - śwetnie działacie!!!!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin