Zainicjowano pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia. Ma on charakter konkursu przebiegającego pod hasłem „Podkarpacie – żyj z pasją”, skierowanego do młodych, kreatywnych ludzi. Jego głównym założeniem jest poszukiwanie pomysłów, które następnie zostaną wdrożone w ramach kampanii wizerunkowej. Przedsięwzięcie ma mieć charakter cykliczny, zaś zainicjowana kampania promująca Podkarpacie będzie miała charakter ciągły.
Przedmiotem oceny podczas pierwszego etapu kampanii będą projekty prowokujące do zmiany negatywnego myślenia o Podkarpaciu oraz ukazujące podkarpackie firmy jako te, które oferują nowe miejsca pracy. Organizatorami kampanii są: Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Ideo, Urząd Miasta Rzeszowa oraz podkarpacki oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Konkurs oraz kampania mają charakter otwarty. Szczegóły na temat projektu znajdują się na stronie internetowej.