poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKamuflaż w treści

Kamuflaż w treści

„Rozwój nowych technologii zagraża przyszłości reklamy. Dlatego musi ona przenikać do treści redakcyjnych – uważają domy mediowe. I zakładają specjalne działy i spółki, które mają zajmować się jej »przemycaniem«” – napisał Vadim Makarenko w gazecie.pl. W Szwecji spółce Metro International postawiono zarzuty o „dwa przypadki, w których pierwsza strona Metra wyglądała jak strona z informacjami, choć w rzeczywistości była to reklama”. W jednym z tych przypadków „reklama lodów została podana jako główna wiadomość dnia”. Szwedzki urząd ochrony konkurencji i konsumentów uważa, że reklamy na łamach Metra nie spełniają wymogów prawnych. Takich reklam jest jednak „coraz więcej” – pisze Makarenko i podaje na to kolejne przykłady zarówno za granicą jak i w Polsce.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł