.

 

Kancelaria Premiera szuka agencji do obsługi w internecie

dodano: 
27.01.2023
komentarzy: 
0

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce zatrudnić firmę odpowiedzialną za prowadzenie komunikacji w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych. Wybrana agencja ma zająć się obsługą kampanii informacyjnych prowadzonych przez KPRM.

Kampanie te będą mieć na celu informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentację zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Jak wskazuje KPRM, grupą docelową każdej kampanii jest ogół społeczeństwa (grupa mediowa 18+), a w szczególności potencjalni beneficjenci programów rządowych i konkretne grupy docelowe, w zależności od potrzeb, np.:  firmy z sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz kluczowi menadżerowie dużych przedsiębiorstw; osoby 50+; osoby z niepełnosprawnościami; ludzie młodzi do 30 roku życia, wchodzący lub powracający na rynek pracy; młode małżeństwa i rodzice małych dzieci; osoby zamieszkujące małe miejscowości i wsie; osoby korzystające z publicznej służby zdrowia; studenci uczelni wyższych, inne grupy wskazane przez zamawiającego we współpracy z wykonawcą.

Działania mają zostać zrealizowane do 26 grudnia 2023 roku lub do wyczerpania łącznego maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z realizacji umowy (w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej).

Na sfinansowanie zamówienia KPRM zamierza przeznaczyć 984 tys. zł brutto.

Zgłoszenia przyjmowane są do 20 lutego 2023 roku do godziny 10:00.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin