poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKast Communication zmienia wizerunek: nowa nazwa, logo, oferta i partner biznesowy

Kast Communication zmienia wizerunek: nowa nazwa, logo, oferta i partner biznesowy

Kast Communication poszerzyła ofertę i zmieniła nazwę na Kastcom PR & Events. Jednocześnie do firmy jako events & multimedia director dołączył Jarosław Skarżyński. Firma odświeży też logotyp i stronę internetową.

Kastcom PR & Events, która do tej pory funkcjonowała jako Kast Communication, oferuje teraz dodatkowo swoim klientom m.in.: produkcje filmowe i fotograficzne oraz szkolenia medialne dla firm i osób indywidualnych. Nowe usługi skierowane są do odbiorców z branży motoryzacyjnej. Odświeżona strona agencji dostępna będzie w kwietniu tego roku. Od zeszłego tygodnia funkcjonuje także profil firmy na Facebooku.

Agencja stała się oficjalnym partnerem Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ponadto pracę w Kastcom PR & Events rozpoczął Jarosław Skarżyński, ekspert motoryzacyjny, były kierowca rajdowo-wyścigowy. Jako events & multimedia director i partner biznesowy zajmie się m.in. realizacją działań dla Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj