Od października 2025 roku Katarzyna Kacprzak pełni nowo utworzoną funkcję Head of Group Communication w Keino Grupie. Zajmie się komunikacją trzech spółek: FCB Warsaw, Mido i Joho.
Katarzyna Kacprzak w nowej roli odpowiada za strategię komunikacji i działania wspierające rozwój i pozycjonowanie trzech spółek należących do Keino Grupy – agencji reklamowej FCB Warsaw, domu mediowego Mido oraz studia produkcyjnego Jogo. Jej zadaniem jest także aktywny udział w budowaniu struktur i wspieraniu rozwoju wewnętrznych procesów grupy.
Kacprzak przez ostatnie 13 lat pracowała jako dziennikarka „Media Marketing Polska”. Specjalizowała się w tematach związanych z agencjami reklamowymi, produkcją i event marketingiem. Zajmowała się tworzeniem i redakcją raportów branżowych, takich jak „Agencje reklamowe i domy mediowe”, „Agencje eventowe” czy „Studia produkcyjne i postprodukcyjne”. Tworzyła koncepcje cykli redakcyjnych, przeprowadzała wywiady z liderami rynku, przygotowywała komentarze i analizy raz pozyskiwała i publikowała aktualne informacje branżowe w serwisie mmp24.pl.
Równolegle prowadzi też działalność ekspercko-redakcyjną AdAround, w ramach której tworzy raporty, komentarze i analizy dla sektora komunikacji i marketingu. Podczas pracy łączy doświadczenie dziennikarskie z doradztwem strategicznym. (ao)


