Katarzyna Strojna-Szwaj ponownie odpowiada za komunikację i marketing w Vienna House

dodano: 
22.02.2018
komentarzy: 
0

Na początku lutego 2018 roku Katarzyna Strojna-Szwaj wróciła po urlopie macierzyńskim do do regionalnego oddziału sprzedaży i marketingu Vienna House. Ponownie odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych hoteli Vienna House w Polsce. W 2018 roku najważniejszymi zadaniami będą działania związane z otwarciem Vienna House Mokotow Warsaw oraz wprowadzeniem na rynek nowej odsłony restauracji w Vienna House Andels Cracow.

Katarzyna Winczewska, która zastępowała ją od października 2016 roku, rozstała się z fimą.

Katarzyna Strojna-Szwaj z austriacką siecią hoteli jest związana od 2011 roku, gdzie od początku zajmuje się prowadzeniem działań komunikacyjnych i marketingowych. Pracę w firmie rozpoczęła jako Communication & Marketing Manager. Od połowy 2013 roku obejmuje natomiast stanowisko Regional Communication & Marketing Managera. W 2016 roku przeprowadziła rebranding marki w Polsce.

Wcześniej Strojna-Szwaj pracowała w Fundacji Marka Kamieńskiego, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych oraz otwarcie biura w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła jako dyrektora PR w Mercedes-Benz Polska, gdzie później awansowała na stanowisko specjalisty PR ds. samochodów dostawczych i ciężarowych. Jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytu Warszawskiego (specjalizacja marketing polityczny). Ukończyła również studia podyplomowe na SWPS na kierunku psychologia społeczna.

Vienna House jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin