środa, 10 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKatowice miasto wielkich wydarzeń

Katowice miasto wielkich wydarzeń

Tak brzmi główne hasło kampanii promującej Katowice – czytamy w Dzienniku Zachodnim. Miasto chce zmienić swój wizerunek, miejsca zaniedbanego i nudnego. W ciągu ostatnich trzech miesięcy przeprowadzono kampanie promocyjne za 250 tys. złotych, mające na celu kreację jego nowego wizerunku. W każdej z kampanii katowickie billboardy wisiały w największych miastach w Polsce, pojawiły się również informacje w jednym z polskich portali internetowych.

Katowice chcą, być kojarzone ze sportem i kulturą. Do dalszej promocji planowane jest użycie citylightów oraz billboardów w miastach aglomeracji śląskiej. Koszt kampanii to ok. 100 tys. zł. Prowadzona jest również promocja zagraniczna, np. poprzez udział w targach inwestycyjnych MIPiM w Cannes. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł