Urząd Miasta Katowice rozpisał przetarg na zaplanowanie oraz realizację wizerunkowej kampanii promocyjnej Katowic, która ma zwiększyć atrakcyjność inwestycyjną miasta za granicą. Cały projekt podzielony został na trzy etapy: w pierwszym wybrana agencja opracuje „Program wzmocnienia atrakcyjności inwestycyjnej Katowic”, zawierający analizę porównawczą Katowic i wybranych miast wojewódzkich oraz priorytety i cele działań promocyjnych na lata 2010-2016. W drugim etapie przygotowany zostanie „Program promocji inwestycyjnej Katowic”, w którym zaproponowane zostaną konkretne działania promocyjne. Ostatni etap polegać będzie na przeprowadzeniu kampanii, z wykorzystaniem m. in. reklam telewizyjnych w CNN, artykułów w prasie oraz strony internetowej. Zaplanowano ją na wrzesień i październik tego roku. Oferty należy skaładać do 3 sierpnia 2010, do godziny 9.55. (ks)
Więcej informacji na temat przetargu znajduje się tu.


