czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościKawowo-książkowy pomysł na wizerunek

Kawowo-książkowy pomysł na wizerunek

Costa Coffee, która właśnie wchodzi na nasz rynek, w oryginalny sposób chce zbudować w Polsce własny wizerunek, przy okazji promując się, podaje Rzeczpospolita. Ta sieć kawiarni „chce umożliwić Polakom start w prestiżowym konkursie literackim, który sponsoruje”, piszą dziennikarze.

Konkurs ten organizowany jest od 40 lat. Do niedawna nosił nazwę Whitbread Book Awards, ale kiedy Costa przejęła kawowego konkurenta nazwę zmieniono na Costa Book Awards. „W konkursie może wziąć udział każdy, kto napisał książkę” z kraju, gdzie działa sieć, czytamy w artykule. A zwycięska publikacja zostanie przetłumaczona na język angielski.

Dla pytanego o taką formę promocji Piotra Czarnowskiego z First PR, w zabiegu Costy nie ma nic dziwnego. „Na Zachodzie firmy coraz częściej sprzedają swój wizerunek, a nie – tak jak w Polsce produkt”. Dodaje on również, że w ten sposób „firmy chcą pokazać, iż są dobrym członkiem społeczeństwa i podejmują różnego rodzaju działania związane ze społeczną odpowiedzialnością”. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj