CEO Momentum Worldwide Chris Weil ogłosił 15 marca awans Kevina McNulty’ego na nowo utworzone stanowisko president international. McNulty, który współtworzy Momentum od 1995 roku odpowiada teraz za nadzorowanie rozwoju nowego biznesu, produktów, strategii i marketingu w obszarze EMEA (do którego należy Polska), Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej.
McNulty przez pewien czas będzie również pełnił swoją dotychczasową funkcję global chief marketing officer (CMO) i raportował do CEO grupy. Tym samym będzie nadal zarządzał komunikacją, brandingiem, marketingiem i nowym biznesem w ponad 50 biurach Momentum na całym świecie. Swoje międzynarodowe doświadczenie budował, pracując w regionie Azji i Pacyfiku oraz EMEA. Był jednym z twórców agencji „brandingu eksperymentalnego” – ad:vent, która w 1992 została przejęta przez McCann-Erickson, a następnie przekształcona w 1996 roku w Momentum. Swoją karierę rozpoczął w firmie J. Walter Thompson, pracując w biurach w Nowym Jorku i Los Angeles. (es)


