Kiedy komunikacja z dziennikarzami zawodzi

dodano: 
19.02.2009
komentarzy: 
0

„Niestety, najlepsze intencje i dobre przygotowanie nie wystarczają, by mieć gwarancję skutecznej komunikacji” – pisze w Marketingu&more Przemysław Mitraszewski. W swoim artykule porusza kwestię nieprzewidzianych komplikacji, jakie mogą wystąpić w relacjach z mediami. Mitraszewski, odnosząc się do konkretnych przykładów, opisuje sytuacje, kiedy nawet najlepiej przygotowany wywiad lub opracowana informacja, z różnych powodów, może obrócić się na niekorzyść firmy. „Dziennikarze przetwarzają, weryfikują i opiniują otrzymywane komunikaty, robią to niekiedy w zaskakujący sposób” – przypomina ekspert i dodaje, że chociaż nie jest to regułą, to jednak warto być przygotowanym. Radzi też reagować, jeśli dziennikarze przekazują nieprawdziwe informacje lub wypaczają znaczenie przekazu. (psp)

Źródło:

Marketing&more, Liczy się sztuka, Przemysław Mitraszewski, 01.02.09, s.74
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin