Emilia Stasiak-Witkowska objęła nowo utworzone stanowisko Head of Creative w Lettly. O zmianach poinformowano w sierpniu 2025 roku.
Od maja tego roku Stasiak-Witkowska zajmuje się budową i rozwojem działu kreacji oraz tworzeniem koncepcji kreatywnych dla klientów agencji, ze szczególnym naciskiem na social media, działania niestandardowe i angażujące formaty z udziałem influencerów i content creatorów.
Emilia Stasiak-Witkowska z branżą reklamową jest związana od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i klientów. Pracowała m.in. w Cut The Mustard, LiquidThread, Saatchi & Saatchi, OS3, 2012 Agency, VerdeAgency oraz w dziale marketingu IKEA. Współtworzyła kampanie m.in. dla Żywca, Wedla, Intermarché, Muzeum POLIN, Lidla, RTV Euro AGD, Maspeksu, Douglasa czy Carrefour.
Stasiak-Witkowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy. (ao)


