Z początkiem sierpnia 2025 roku do zespołu CANAL+ Polska dołączył Adam Niewiński. Objął on stanowisko dyrektora marketingu sportowego, zastępując tym samym Michała Ładę.
Adam Niewiński odpowiada za planowanie i realizację zintegrowanej strategii marketingowej 360 dla całego obszaru sportowego CANAL+, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji – od digitalu, przez media społecznościowe, po rozwiązania niestandardowe, w tym także działania offline czy eventy.
Do kluczowych zadań nowego dyrektora marketingu sportowego należy również tworzenie angażujących produktów marketingowych wokół najważniejszych dyscyplin dostępnych na antenach sportowych oraz w serwisie streamingowym CANAL+, w tym piłki nożnej, tenisa, żużla czy gal KSW. Celem działań, za które jest odpowiedzialny Niewiński, ma być dalsze umacnianie pozycji serwisu jako istotnego miejsca dla fanów sportu w Polsce, poszerzanie grona klientów korzystających z oferty sportowej w CANAL+ oraz pogłębianie relacji z pasjonatami sportu.
Adam Niewiński ma doświadczenie w marketingu sportowym. Przed dołączeniem do CANAL+ Polska by związany z PUMA Polska, gdzie odpowiadał m.in. za realizację strategii rozwoju marki w kategorii Teamsport & Performance. Wcześniej przez cztery lata rozwijał duńską markę sportową hummel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W przeszłości był związany także z Polskim Związkiem Tenisowym oraz Polską Agencją Prasową. (ao)


