Z początkiem lipca 2025 roku do Orlenu dołączył Rafał Dmowski, który został dyrektorem działu komunikacji marketingowej. Od roku stanowisko to pozostawało nieobsadzone, a do tej pory zespołem komunikacji marketingowej zarządzał Piotr Suchodolski, dyrektor wykonawczy ds. marketingu.
Dmowski w nowej roli zajmuje się zarządzaniem komunikacją marki Orlen oraz marek własnych, tworzeniem kampanii 360, koordynacją projektów marketingowych oraz nadzorem nad współpracą z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Jest odpowiedzialny także za zarządzanie tożsamością marki, wdrażanie strategii trademarketingowej dla stacji paliw oraz projektowanie standardów wizualizacji obiektów.
Rafał Dmowski ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych branżach – od mediów i energetyki odnawialnej, przez finanse, FMCG i branżę sportową, po segment dóbr luksusowych. Realizował strategie marketingowe zarówno dla produktów, jak i usług kierowanych do klientów indywidualnych oraz segmentu B2B, budując rozpoznawalność marek i wspierając ich wzrost sprzedażowy. Prowadził kampanie dla takich marek jak CANAL+, Raiffeisen Polbank, 4F, Hennessy czy Legia Warszawa.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS. (ao)


