W sierpniu 2025 roku Porsche Polska przekazało, że w strukturze organizacyjnej firmy zaszły zmiany. Dyrektorem marketingu i Customer Experience został Jakub Kessler, który zastąpił w tej roli Marka Sworowskiego. Ten z kolei objął stanowisko dyrektora sprzedaży, przejmując funkcję po Dorocie Zyskowskiej, która odeszła z Porsche Polska.
Modyfikacje te mają wzmocnić pozycję marki na polskim rynku i odpowiedzieć na wyzwania transformacji branży motoryzacyjnej, stawiając przy tym na pierwszym miejscu oczekiwania i satysfakcję klientów.
Jakub Kessler ma doświadczenie w budowaniu wizerunku marek oraz marketingu cyfrowym. Do tej pory pracował w Volkswagen Group Polska, gdzie odpowiadał za rozwój marek SEAT i CUPRA.

Jakub Kessler
Marek Sworowski z Porsche związany jest od 11 lat, a od 2018 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i Customer Experience. W tym czasie m.in. zbudował program współpracy z Przyjaciółmi Porsche, angażując takich celebrytów jak Iga Świątek, JIMEK, Bedoes 2115, Marcin Gortat, Wojciech Modest Amaro czy Łukasz Czepiela.

Marek Sworowski
(ao)


