.

 

Kłopotliwy wizerunek ZUS-u

dodano: 
14.07.2009
komentarzy: 
3

Dlaczego ZUS ma zły wizerunek, co sądzą o nim Polacy, co PR-owcy, a co rzecznik tej instytucji, piszą dziennikarze Gazety Wyborczej. Ponadto w tekście możemy znaleźć odpowiedzi na pytania, czy w zaradzeniu tej sytuacji pomoże przygotowywane badanie wizerunkowe ZUS-u i co do tego wszystkiego mają pierogi.

Z danych GoodBrand&Company wynika, że ZUS jest przez Polaków postrzegany jako najmniej etyczna i prawdomówna instytucja. W rankingu zajął on ostatnie miejsce po Sejmie i prezydencie RP. Anna Garwolińska pytana o jego obraz, nie owija w bawełnę: „Nie można jedwabną kołderką przykryć gówna” , mówi rozmówczyni dziennikarzy, dodając, że aby ZUS miał pozytywny odbiór w społeczeństwie musi przejść „końską kurację” wizerunkową. Jej recepta dla instytucji składa się z trzech elementów: wyboru chwytliwego hasła, z którym ZUS będzie się kojarzyć, wejście w rolę doradcy dla osób starszych, jak robi to Uniwersytet Trzeciego Wieku, a także obserwowanie, jak o dobrą renomę dbają firmy z OFE.

Z tekstu wynika, że państwowy ubezpieczyciel od razu wziął sobie do serca rady specjalistów i złe wyniki rankingu polskich marek. Niebawem, jak piszą autorzy, ma ruszyć przetarg na firmę mającą dla ZUS-u przeprowadzić badania, w których społeczeństwo będzie miało szansę wypowiedzi, co tak naprawdę myśli o instytucji. (ał)

Czytaj więcej

Źródło:

Gazeta.pl, Bardzo dobre pierogi z ZUS-u, Leszek Kostrzewski; Piotr Miączyński, 13.07.09
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
15.07.2009
21:09:05
Haircut
(15.07.2009 21:09:05)
Rady Pani G. chyba zmieniłyby nie za dużo, choć cytat ładny. PR, moim zdaniem, nie służy zmienianiu rzeczywistości, lecz jej pudrowaniu - tak wynika z praktyki - i nawet kołdra jedwabna w ładne wzorki nie pomoże. Trzeba by zmienić zasady funkcjonowania organizacji, a nie sposób mówienia o nich, do licha! A potem to i trochę PR-u się przyda. Widać to dobrze na przykładzie PO. PR powoli przestaje wystarczać, jak trybiki nawalają pod gradem niepowodzeń/niedomówień/niedorzeczności.
15.07.2009
13:07:12
PRoto.pl
(15.07.2009 13:07:12)
dla ułatwienia podajemy link do artykułu GW: http://wyborcza.pl/biznes/1,99154,6814202,Bardzo_dobre_pierogi_z_ZUS_u.html?as=3&ias=3&startsz=x
15.07.2009
12:32:46
czytelnik
(15.07.2009 12:32:46)
pod hasłem czytaj więcej nie ma nic więcej.. Tak miało być, czy to błąd? I ciekawe czy moj komentarz pojawi się pod tekstem - już dawno nie widziałem zeby pojawialy sie nowe komentarze pod tekstami...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin