Klubowy wizerunek
dodano:
14.06.2007
komentarzy:
0
Gazeta Wyborcza Katowice informuje o planach współpracy pomiędzy agencją Imago Public Relations a klubem sportowym Ruch Chorzów. Rafał Czechowski z Imago mówi: „Od działaczy usłyszeliśmy, że mają ambicje, by ich klub był inny niż wszystkie. By mecze były widowiskami i wielką frajdą dla kibiców”. Gazeta informuje też, że Ruch ogłosił właśnie nazwisko swojego nowo powołanego rzecznika prasowego, jest nim Dorota Prynda.
To absolwentka politologii na Uniwersytecie Śląskim, która wcześniej współpracowała z telewizją. Dziennikarz Wyborczej przypomina, że „obowiązek zatrudnienia rzecznika prasowego to jeden z wymogów licencyjnych związanych z grą w ekstraklasie”. (psp)
Źródło:
Gazeta Wyborcza Katowice, Nad wizerunkiem Ruchu Chorzów popracują specjaliści, Wojciech Todur, 13.06.07, s.15