.

Kobieta na celowniku speca od PR

dodano: 
19.12.2007
komentarzy: 
0

Magazyn Marketing Week podał, że w Wielkiej Brytanii pojawiły się agencje wyspecjalizowane w działaniach public relations adresowanych do kobiet, informuje Press. Zawężanie specjalizacji w firmach PR nie jest nowym trendem, bowiem na rynku obecne są już agencje zajmujące się PR tylko dla instytucji czy banków.

Według Edwiny Wynyard, właścicielki jednej z londyńskich agencji PR, specjalizacja to dobry krok dla branży: „Nie można robić PR dla kopalni, firm kosmetycznych i banków. Trzeba zdecydować się na działkę, w której czujemy się ekspertami”. Agencje public relations adresujące swe działania tylko do segmentu kobiecego to dobra inwestycja. Jak podaje Chartered Institute of Public Relations dotychczas żadna z takich firm nie zbankrutowała ani nie zawiesiła działalności.

Na rynek wchodzi wiele produktów dla kobiet. Ważne jest także to, że to właśnie kobiety podejmują najwięcej decyzji konsumenckich, kupując rzeczy nie tylko dla siebie, ale i dla swoich bliskich, pisze autor artykułu. Natomiast wspomniana Wynyard dodaje, że: „promowanie produktów dla kobiet jest niezwykle trudne. Żeby towar się sprzedał trzeba go pokazać w odpowiednim miejscu i towarzystwie”.(ał)

Źródło:

Press, Kobiecy PR, Katarzyna Kopacz, 15.12.07, s. 110
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin