.

 

#KobietywPR, czyli talk show o pozycji kobiet w branży już 8 marca

dodano: 
03.03.2021
komentarzy: 
0

Już 8 marca odbędzie się talk show #KobietywPR, organizowany przez agencję 24/7Communication. Podczas eventu online będzie można posłuchać inspirujących rozmów z kobietami pracującymi w branży.

Międzynarodowy Dzień Kobiet, obchodzony 8 marca, stał się okazją do zabrania głosu przez kobiety na całym świecie zabierają głos i zwrócenia uwagi na ich pozycję w społeczeństwie. 24/7Communication w tym roku przygotowało z tej okazji event w formie telewizji śniadaniowej.

„Otaczający nas świat nieustannie się zmienia – wraz z nim zmienia się i umacnia postrzeganie roli kobiet w społeczeństwie, a w szczególności na rynku pracy. Jedną z takich branż jest PR, a rola kobiet w nim to temat badany i dyskutowany na całym świecie” – wskazują organizatorzy wydarzenia. Jak mówią, celem eventu jest rozpoczęcie dyskusji o wzmocnieniu pozycji kobiet w sektorze public relations, tak aby w pełni wykorzystały swój potencjał, a także inspirowanie branży do równego traktowania płci.

Wydarzenie odbędzie się 8 marca 2021 roku o 10:00. Poprowadzą je Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication, oraz Marta Pokutycka-Mądrala, Corporate Affairs i PR Director w Nationale Nederlanden, które porozmawiają z gośćmi z różnych środowisk na temat pozycji kobiet w branży PR.

Gośćmi wydarzenia będą:

– Alicja Wysocka-Świtała – Managing Partner Clue PR
– Małgorzata Rybak-Dowżyk – Corporate Communication Department Director T-Mobile Polska
– Susan Hardwick – Co-Founder Global Women in PR
– Piotr Sztabiński – Business Development Director OpinionWay Polska
– Tomasz Sobierajski – socjolog
– Julia Izmałkowa – humanistka, psycholożka, badaczka, mówczyni, CEO
– Iwona Burzyńska – CEE Communications Director ALSTOM
– Hanna Waśko – wiceprezeska zarządu ZFPR and Managing Director Big Picture
– Barbara Krzysztofczyk – trenerka medialna i ekspertka ds. wizerunku
– Magdalena Sobkowiak – była dziennikarka, doradczyni polityczna

Eksperci będą rozmawiać m.in. o tym, dlaczego branża PR jest uważana za „kobiecy” sektor, jaka jest pozycja kobiet w polityce, a także dlaczego w PR pojawiają się takie same stereotypy, co w innych branżach oraz czy kobiety w korporacjach i agencjach muszą mierzyć się ze „szklanym sufitem” do przebicia.

„Dla 24/7Communication wyrównywanie szans i równe traktowanie pracowników bez względu na płeć jest niezwykle ważne. Dbamy o rozwój i zachowanie równowagi w życiu zawodowym i prywatnym wszystkich członków zespołu, a tak się składa, że branża PR jest niezwykle sfeminizowana. Właśnie dlatego chcemy wykorzystać okazję, jaką jest Dzień Kobiet, i rozpocząć dyskusję na temat kobiet w PR: zachęcić je do pełnego wykorzystania swojego potencjału oraz zainspirować branżę do równego traktowania płci” – mówi Dirk Aarts, Managing Partner w  24/7Communication.

Wydarzenie jest skierowane do branży PR – kobiet i mężczyzn pracujących w agencjach korporacjach i różnego rodzaju instytucjach.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie. Livestream będzie dostępny na stronie 24/7Communication na Facebooku.

PRoto.pl jest partnerem mediowym wydarzenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin