Kolejne śniadanie z ZFPR

dodano: 
20.05.2005
komentarzy: 
1

19 maja odbyło się śniadanie prasowe z cyklu organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Gościem spotkania był Michał Karnowski – dziennikarz tygodnika Newsweek Polska. Rozmowa rozpoczęła się od oceny sytuacji na polskim rynku tygodników, problemu spadającego czytelnictwa i sposobów radzenia sobie wydawnictw z tą sytuacją. Uczestnicy dyskusji omawiali znane z rynku przypadki kupowania pozytywnych artykułów redakcyjnych w zamian za umieszczanie określonej ilości reklam w czasopismach. Kolejnym tematem były najbardziej spektakularne w ostatnim czasie przypadki sytuacji kryzysowych w różnych firmach i instytucjach oraz rodzaje reakcji zainteresowanych osób. Pan Michał Karnowski przedstawił, jak z jego punktu widzenia jako dziennikarza, powinna wyglądać odpowiedź na niekorzystny artykuł lub inną informacje podaną przez media. Jako najlepszy sposób przekonania dziennikarza do swoich racji podał zaproszenie na spotkanie i otwartą rozmowę w celu przedstawienia wszystkich argumentów. Każdy rzetelny dziennikarz powinien się na to zgodzić. Zachęcał również do utrzymywania stałego kontaktu z dziennikarzami i budowania z nimi długofalowych relacji.

Źródło:

ZFPR
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
20.05.2005
18:28:36
Norbert Ofmańsk...
(20.05.2005 18:28:36)
...Jednym z wątków omawianych podczas śniadania były sposoby walki ze zjawiskiem "kupowania" materiałów prasowych i ukrytej reklamy. Uważam, że skutecznym narzędziem tej walki jest publiczne ujawnianie i opisywanie takich praktyk jako nieetyczne i niezgodne z prawem. Dlatego, zachęcam wszystkich do udziału w akcji „Czyste informacje” i nadsyłanie przykładów tych praktyk. Więcej informacji o akcji „Czyste informacje” znajdziecie na stronie: http://www.zfpr.pl/onas/informacje"
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin