Kilka dni temu deweloperzy sieci ogłosili nowe funkcjonalności wtyczki „strona firmowa” na www, przydatne do komunikacji z klientami i odbiorcami, które pozwalają na dużo więcej niż tylko statyczne promowanie funpage’a na stronie www. To ukłon w kierunku tych konsumentów, którzy czerpią informacje o firmie z jej strony www, ale na co dzień stosują Messengera i inne popularne funkcje Facebooka. Ich integracja w postaci jednej, czytelnej i łatwej w obsłudze wtyczki na firmowej stronie spełnia więc oczekiwania obu stron i daje osobom odpowiedzialnym za kontakt z klientem i PR-owcom ulepszone narzędzie do komunikacji.
Za pomocą wtyczki „Strona” klienci mogą od teraz wysyłać wiadomości do firmy. To dobra wiadomość szczególnie dla tych firm i usługodawców, którzy na co dzień komunikują się on line ze swoimi klientami. Osoby wchodzące na stronę nie muszą pisać maila lub wypełniać formularza w celu skontaktowania się z daną firmą – wystarczy, że napiszą wiadomość przy użyciu funkcji Messengera – podaje źródło.
Kolejne ułatwienie, jakie Facebook oferuje firmom i klientom to nowe opcje wtyczki pozwalające na dopisanie się do listy uczestników danej imprezy poprzez stronę www organizatora. A eventy to – jak wynika z danych najpopularniejszego medium społecznego – potężne narzędzie wykorzystane w ubiegłym roku aż 55 milionów razy (mowa tutaj o wydarzeniach publicznych). Eventy mogą być teraz zakładane i zarządzane z poziomu wtyczki na firmowej stronie www. Klienci zobaczą też wszystkie zmiany, jakie wprowadzi administrator. (jj)