Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kolejny przetarg w województwie pomorskim. Tym razem na promocję Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej. województwo pomorskie poszukuje agencji, która przygotuje strategię promocyjną dla oferty turystycznej pętli żuławskiej i zatoki gdańskiej. do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in.: przeprowadzenie badań wizerunkowych wśród turystów i żeglarzy, opracowanie księgi identyfikacji wizualnej, przygotowanie strategii komunikacji (obejmującej działania marketingowe oraz pr),opracowanie kreacji kampanii promującej pętlę żuławską i zatokę gdańską i przeprowadzenie konsultacji z gminami oraz zamawiającym. zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 3 kwietnia. będą one oceniane przy uwzględnieniu ceny (90 proc. pkt) i zaproponowanego terminu wykonania zamówienia (max. 10 proc. pkt). (ks). ogłoszenie o przetargu.
Województwo pomorskie poszukuje agencji, która przygotuje strategię promocyjną dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in.: przeprowadzenie badań wizerunkowych wśród turystów i żeglarzy, opracowanie księgi identyfikacji wizualnej, przygotowanie strategii komunikacji (obejmującej działania marketingowe oraz PR),opracowanie kreacji kampanii promującej Pętlę Żuławską i Zatokę Gdańską i przeprowadzenie konsultacji z gminami oraz zamawiającym.
Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 3 kwietnia. Będą one oceniane przy uwzględnieniu ceny (90 proc. pkt) i zaproponowanego terminu wykonania zamówienia (max. 10 proc. pkt). (ks)
Ogłoszenie o przetargu