Kołobrzeg szuka agencji do promocji miasta w sezonie wiosna-lato 2021

dodano: 
07.01.2021
komentarzy: 
0

Kołobrzeg ogłasza przetarg nieograniczony, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za opracowanie działań promocyjnych miasta w sezonie wiosna-lato 2021 roku. Chodzi o strategie reklamowe offline i online, a także wsparcie PR.

Wybrana agencja ma być odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii kreacji i produkcji kampanii digital wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami, jak również stworzenie koncepcji współpracy na linii zamawiający-przedsiębiorcy z branży HoReCa. Oprócz tego firma będzie obsługiwała media społecznościowe miasta i prowadziła strategię ATL oraz BTL. Wskazany wykonawca ma również opracować komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń takich jak Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Dodatkowo zadaniem będzie dobór działań PR-owych promujących markę „Kołobrzeg Re:generacja” wśród mieszkańców.

Zwycięzca rozpocznie też współpracę z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu jako jednostką nadzorującą promocję miasta.

„To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja” – mówi Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji. „Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak atrakcyjny jest Kołobrzeg” – dodaje.

Oferty można składać przez elektroniczną platformę do 29 stycznia 2021 roku do godziny 10:00.

Dowiadujemy się, że wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć doświadczenie w wykonywaniu usług m.in. obejmujących:
- opracowanie koncepcji kreatywnej i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie min. 500 tys. zł brutto,
- realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie min. 400 tys. zł brutto,
- opracowanie i wprowadzenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy (AVE) wyniosi min. 500 tys. zł brutto.

Wybrana firma będzie pracować dla Miasta Kołobrzeg do 15 września 2021 roku. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin