Komentarze w sieci też można pozycjonować

dodano: 
29.06.2011
komentarzy: 
0

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna, moda na monitorowanie mediów społecznościowych dotarła do Polski.

Jak czytamy, obecnie modę tę „nakręcają” korporacje z branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, spożywczej i motoryzacyjnej. Na polskim rynku działają już firmy, które nie tylko monitorują internet, ale również pozycjonują pozytywne komentarze, a te negatywne „spychają” w  wynikach wyszukiwania.

„Ochrona reputacji w sieci będzie jednym z najważniejszych trendów w biznesie” – zaznacza prezes ZFPR Paweł Trochimiuk. Jak czytamy, raporty dotyczące informacji pojawiających się o danej firmie w sieci można zamówić już za 19 złotych miesięcznie. (ks)

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Sprzedam reputację w sieci, Michał Fura, 29.06.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin