sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKomisja za promocję

Komisja za promocję

Łódzcy radni chcą powołać specjalną komisję, aby skłonić urząd miejski do poświęcenia większej uwagi budowie dobrego wizerunku miasta – czytamy w lokalnej Gazecie Wyborczej. W artykule zauważono, że miastu brakuje strategii promocyjnej, a odpowiedzialne za nią Miejskie Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą „nie ma dobrych recenzji”.
„Brakuje wizji, nie wiadomo nawet za bardzo, z czym Łódź chce wyjść na zewnątrz: czy z rozrywką, czy z zabytkami, czy z wielokulturowością” – można przeczytać w materiale. „Chcemy zapytać, jak to jest, że wszystko się dzieje w Manufakturze, a niewiele na Piotrkowskiej i jak są wydawane pieniądze biura promocji. A jest ich niemało, bo 13 mln zł” – mówi dla gazety Dariusz Joński, szef klubu radnych LiD. W artykule zauważono też, że od kilku miesięcy nie ma dyrektora biura, a konkurs na to stanowisko nadal pozostaje nierozstrzygnięty. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł