poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKomunikacja po debiucie

Komunikacja po debiucie

TV Biznes wyemitowała materiał poświęcony polityce komunikacyjnej spółek po debiucie giełdowym. Piotr Szczepański, prezes zarządu Pert Public Relations, wymienił dwa narzędzia, dzięki którym można przedłużyć pozytywne efekty debiutu giełdowego.
Pierwsze z nich to relacje mediowe, które określa jako „zespół rozwiązań, za pomocą których spółka jest nadal obecna w mediach”. Mają one za zadanie podtrzymać zainteresowanie mediów, które słabnie bezpośrednio po emisji. Ważne są także relacje inwestorskie, czyli metody podtrzymywania dobrych kontaktów z inwestorami. Ich zadaniem jest przede wszystkim udowodnienie osobom, które zakupiły akcje, że dana inwestycja była opłacalna i perspektywiczna.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł