.

 

Komunikacja w marketingu. Klient nasz Pan? - WIDEO

dodano: 
15.02.2016
komentarzy: 
0

W poprzednim odcinku nasi rozmówcy mówili o tym, jaki klient to trudny klient. A czy ich zdaniem stwierdzenie: „nasz klient, nasz Pan” ma uzasadnienie w branży marketingowej?
Tego dowiecie się z dzisiejszego odcinka, w którym na ten temat wypowiadają się: Paweł Tkaczyk, Artur Roguski oraz Kamil Dziadkiewicz.

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

 

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!

 

Realizacja filmów:  InStream.io -  Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

 

 

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin