.

 

Komunikacja w marketingu. Nietypowe miejsca spotkań - WIDEO

dodano: 
08.03.2016
komentarzy: 
0

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W poprzednim odcinku Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zastanawiali się, czym jest customer success process oraz jakim superbohaterem chcieliby być, żeby jeszcze lepiej komunikować się z klientami.

W 6 odcinku nasi rozmówcy opowiadają o nietypowych okolicznościach, w których rozmawiali z klientami.

Zobaczcie wideo!

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!

Realizacja filmów:  InStream.io - Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

Klient nasz Pan? Odc.3

Kilka pytań... Odc. 4

Moc superbohatera. Odc. 5

Subskrybuj kanał PRoto.pl na YouTube!

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin