sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja w marketingu. Nietypowe miejsca spotkań - WIDEO

Komunikacja w marketingu. Nietypowe miejsca spotkań – WIDEO

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W poprzednim odcinku Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zastanawiali się, czym jest customer success process oraz jakim superbohaterem chcieliby być, żeby jeszcze lepiej komunikować się z klientami.

W 6 odcinku nasi rozmówcy opowiadają o nietypowych okolicznościach, w których rozmawiali z klientami.

Zobaczcie wideo!

[[{“fid”:”16832″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!

Realizacja filmów:  InStream.io – Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

Klient nasz Pan? Odc.3

Kilka pytań… Odc. 4

Moc superbohatera. Odc. 5

Subskrybuj kanał PRoto.pl na YouTube!

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj