.

 

Komunikacja w marketingu. Trudne emocje - WIDEO

dodano: 
08.04.2016
komentarzy: 
0

Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski - dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.

W 8 odcinku nasi rozmówcy opowiadają o o tym, jak radzą sobie z opanowaniem emocji kiedy mają do czynienia z wyjątkowo frustrującym klientem oraz o czym marzą.

Zobaczcie wideo!

 

 

W kolejnych odcinkach będzie można dowiedzieć się więcej o komunikacji z klientem w marketingu. Zachęcamy do oglądania!

Realizacja filmów:  InStream.io -  Elastyczny CRM do budowania silnych relacji z klientami.

ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:

Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1

Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2

Klient nasz Pan? Odc.3

Kilka pytań... Odc. 4

Moc superbohatera. Odc. 5

Nietypowe miejsca spotkań. Odc. 6

Wewnętrzny slang. Odc. 7

Subskrybuj kanał PRoto.pl na YouTube!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin