Komunikacja w marketingu. Wewnętrzny slang - WIDEO
dodano:
22.03.2016
komentarzy:
0
Kontynuujemy cykl prezentacji, których partnerem jest portal PRoto.pl. Celem kampanii stworzonej przez InStream.io jest pokazanie, jak ważna w pracy w marketingu jest efektywna komunikacja z klientem. Bohaterowie kampanii dzielą się swoimi spostrzeżeniami na bazie wieloletnich doświadczeń.
W poprzednim odcinku nasi rozmówcy opowiadali o nietypowych okolicznościach, w których rozmawiali z klientami.
Teraz Paweł Tkaczyk, Kamil Dziadkiewicz i Artur Roguski zdradzają, w jaki sposób mówią o klientach czy nadają im pseudonimy i ... jakie zakończenie powinien mieć słynny film „Tytanic”.
Zobaczcie wideo!
ZOBACZ POPRZEDNIE ODCINKI:
Jakie są trzy cechy idealnego klienta? Odc.1
Trzy cechy trudnego klienta. Odc.2
Nietypowe miejsca spotkań. Odc. 6