.

 

Komunikacja w przedsiębiorstwie energetycznym

dodano: 
30.09.2005
komentarzy: 
0

Norbert Ofmański pisze na łamach miesięcznika Nafta&Gaz Biznes o liberalizacji rynku energetycznego. Od lipca 2004 przedsiębiorstwa mogą samodzielnie wybierać dostawców energii, a klienci prywatni będą mogli to robić od lipca 2007. Stawia to firmy dostarczające energię w nowej sytuacji – muszą walczyć o klienta. „Wszyscy staną się sprzedawcami towaru, który trudno jest różnicować. W tej sytuacji konieczna jest przede wszystkim sprawna komunikacja”- prognozuje Ofmański. Radzi on, by przedsiębiorstwa energetyczne rozwinęły komunikację ze wszystkimi zainteresowanymi ich działalnością, a więc z pracownikami i klientami.
Szczególna uwaga powinna być poświęcona relacji kadry zarządzającej i pracowników. „Liberalizacja rynku energetycznego może budzić wśród pracowników pewne obawy, ale wizja zmian może także wzmagać ich kreatywność oraz poszukiwanie rozwiązań, w przyszłości pozwalających firmie osiągnąć sukces” – zauważa autor artykułu. Sugeruje również zmianę wizerunku przedsiębiorstw i standardów obsługi klienta.

Źródło:

Nafta&gaz biznes, Energia staje się towarem, Norbert Ofmański, 01.06.05, s. 84
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin