sobota, 6 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKomunikacja wewnętrzna w badaniu GFMP i PRoto

Komunikacja wewnętrzna w badaniu GFMP i PRoto

Puls Biznesu informuje o wynikach badania na temat komunikacji wewnętrznej, przeprowadzonego przez GFMP Management Consultants oraz portal PRoto. Najczęstsze utrudnienia, na jakie zwracali uwagę respondenci, to: „niedrożna komunikacja między działami oraz menedżerami i ich podwładnymi”.

Jak zauważono w gazecie „główne grzechy menedżerów to niemotywowanie ludzi, niewytyczanie im celów i nieudzielanie informacji zwrotnych”. W polskich realiach firmy, z narzędzi komunikacji wewnętrznej, najczęściej wybierają eventy, spotkania w zespołach, wizyty prezesów, wewnętrzne magazyny, plakaty i broszury, a to tylko „narzędzia masowe, wzmacniające komunikację jednokierunkową”. Brakuje, zdaniem autorów badania, rozwiązań budujących w firmach kulturę dialogu „tymczasem w ostatnich latach istotnym trendem w komunikacji wewnętrznej na świecie jest rozwój tzw. mediów społecznościowych, które angażują ludzi w dialog i stwarzają im możliwości wypowiedzi”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj