Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Komunikacja+PR z nowymi zadaniami dla GfK. firma badawcza gfk rozszerza współpracę z komunikacją+pr, należącą do grupy komunikacja plus. agencja w listopadzie 2021 roku poinformowała, że wesprze w zakresie public relations dział gfk digital. do zadań k+pr będą należały m.in. relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie w mediach tradycyjnych i w mediach społecznościowych oraz wsparcie w zakresie event marketingu. komunikacja+pr współpracuje z gfk od 2019 roku. dotychczas agencja zajmowała się działaniami komunikacyjnymi dla zespołu panelu gospodarstw domowych gfk. firma we współpracy z k+pr opracowała i realizuje strategię zakładającą m.in. obecność ekspertów gfk na linkedinie czy media relations. z ramienia agencji za koordynację prac dla gfk digital polska odpowiadają damian furmańczyk, senior pr consultant, oraz marta kąsiel, pr consultant. nadzór nad pracami zespołu sprawuje anna simon, managing director w komunikacji+pr. (mb).
Firma badawcza GfK rozszerza współpracę z Komunikacją+PR, należącą do Grupy Komunikacja Plus. Agencja w listopadzie 2021 roku poinformowała, że wesprze w zakresie public relations dział GfK Digital. Do zadań K+PR będą należały m.in. relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie w mediach tradycyjnych i w mediach społecznościowych oraz wsparcie w zakresie event marketingu.
Komunikacja+PR współpracuje z GfK od 2019 roku. Dotychczas agencja zajmowała się działaniami komunikacyjnymi dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Firma we współpracy z K+PR opracowała i realizuje strategię zakładającą m.in. obecność ekspertów GfK na LinkedInie czy media relations.
Z ramienia agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiadają Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant, oraz Marta Kąsiel, PR Consultant. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR. (mb)