Konferencja Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018 już 26 i 27 czerwca w Warszawie

dodano: 
22.06.2018
komentarzy: 
0

26 i 27 czerwca 2018 w kompleksie The Tides w Warszawie odbędzie się konferencja, organizowana przez Mediarun. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu, a drugiego dnia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu.

26 czerwca konferencja będzie składała się z trzech bloków tematycznych: Influcencer Marketing, Komunikacja z Pokoleniem „Z” oraz Marketing Transformation. Drugiego dnia zaś wydarzenie będzie podzielone na: Programmatic Marketing, Performance Marketing oraz Fututre of Digital Marketing.

Podczas konferencji wystąpią m.in.: Agata Pilacińska, Performance Manager w firmie Google, która opowie o kierunkach i trendach w Programmatic Marketingu, Aleksandra Słowińska, Media & PR Manager w Clarins Group, która przybliży temat współpracy marek premium z influencerami, czy Mariusz Rycia, dyrektor marki OSHEE, z prelekcją zatytułowaną „Brand Mate – Jak zakumplować się z marką?”.

Oprócz licznych wystąpień ekspertów uczestnicy poznają też case studies, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu.

Na wydarzenie można zapisać się pod tym adresem.

Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin