Konferencja Marketing Day już 22 czerwca w Łodzi

dodano: 
18.06.2018
komentarzy: 
0

W piątek 22 czerwca 2018 roku w kompleksie EC1 Łódź – Miasto Kultury odbędzie się konferencja Marketing Day, skierowana do brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Wydarzenie organizowane jest w ramach festiwalu See Bloggers Łódź, który odbywa się w dniach 23-24 czerwca.

Tematem tegorocznej szóstej edycji konferencji jest poznanie dobrych praktyk w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia przedstawione zostaną też case studies kampanii marketingowych, oparte o realne wyniki przybliżające kulisy współpracy z influencerami. Dodatkowo uczestnicy będą mogli spotkać specjalistów ze swojej branży, wymienić się doświadczeniami oraz poznać cenne wskazówki niezbędne do efektywnego działania w dziedzinie influencer marketingu.

W gronie prelegentów znajdują się specjaliści z branży influencer marketingu, marketingu oraz influencerzy, którzy opowiedzą jak wygląda współpraca z markami z ich perspektywy. Swoje prelekcje wygłoszą takie osoby jak m. in. Magdalena Tokaj (Instytut Monitorowania Mediów), Anna Zając (Fashionable), Karolina Gliniecka (Charlize Mystery), Barbara Stawarz, Hubert Wydrych, Adrian Milnikel, Ewa Wójcikowska, Tomasz Czudowski (Tuba Smaku) czy Magda Grzebyk (Krytyka Kulinarna). Konferencję zaś poprowadzi Maciej Orłoś.

Bilety dostępne są na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin