.

Konferencja: PR samorządów

dodano: 
25.07.2006
komentarzy: 
0

Miesięcznik Samorząd Miejski zamieszcza relację z trzeciej Ogólnopolskiej Konferencji „Public Relations w samorządzie”. Spotkanie, zorganizowane przez Związek Miast Polskich, Urząd Miasta w Kraśniku i rzeszowską Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania, odbyło się 8 i 9 czerwca w Kraśniku.
Gerald Abramczyk, konsultant polityczny, który był członkiem sztabów wyborczych Geralda Forda i Ronalda Reagana, stwierdził, że zadaniem PR-u jest zapewnienie zrozumienia przekazywanych społeczeństwu informacji. „W Polsce zbyt mało uwagi poświęca się umiejętności komunikowania tożsamości polityków, a zbyt dużo PR promocji zamiast PR reputacji, która opiera się na komunikacji strategicznej przekazującej wartości polityka w czasie” - dodał prelegent.
Rafał Czechowski, prezes PSPR-u, mówił o przeciwdziałaniu efektom kampanii negatywnej. Czechowski przedstawił strategie, jakich można użyć w reakcji na oczerniający atak. Natomiast Jarosław Gibas, redaktor naczelny katowickiego Echa Miasta, opowiadał o roli gazet lokalnych w przekazywaniu informacji, a także kreowaniu wizerunku polityków.

Źródło:

Samorząd Miejski, Wiarygodność, strategia i przesłanie, Joanna Proniewicz, 01.07.06, s. 14
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin