W dniach 2 – 3 grudnia w Kuwejcie odbędzie się konferencja zorganizowana przez IPRA i „Multaqua” Media Group. Na spotkaniu zgromadzą się międzynarodowi i arabscy specjaliści ds. public relations i marketingu po to, by przedyskutować temat rosnących standardów w branży. Etedal Hamad Al-Ayyar, jeden z organizatorów konferencji, a także jeden z członków IPRA powiedział, że konferencja stanowi pierwszy z kroków, podejmowanych w ramach projektu, planowanego w Kuwejcie w ciągu najbliższych lat, a który ma być wyrazem zaangażowania w profesjonalizację praktyk PR w regionie.
Wśród tematów spotkania znajdą się: status PR-u w Kuwejcie i regionie, zależności pomiędzy marketingiem a public relations, praktyki PR w sektorze publicznym, jak również narzędzia potrzebne do tworzenia lobby, mającego wpływ na opinię publiczną. Inne istotne tematy, które zostaną poruszone podczas konferencji to: społeczna odpowiedzialność biznesu, ewaluacja działań PR, optymalizacja kosztów działań PR, planowanie strategiczne i zarządzanie kryzysem. Na konferencji zaprezentowane zostaną również case’y kampanii pionierskich agencji kuwejckich, dotyczące m.in. relacji inwestorskich i CSR-u. (jk)