.

Koniec pierwszego etapu „PRaktykuj za granicą”

dodano: 
24.05.2005
komentarzy: 
0

30 kwietnia zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, polegający na tworzeniu projektów działań komunikacyjnych związanych z działalnością Fundacji Komunikacji Społecznej. Do konkursu przyjęto 22 prace - to o połowę więcej niż w poprzedniej edycji „PRaktykuj za granicą”. Werdyktem jury do II etapu konkursu zakwalifikowanych zostało 5 studentów: Karol Bandurski (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), Małgorzata Drzewiecka (Szkoła Główna Handlowa), Maciej Matuszewski (Akademia Ekonomiczna Poznań), Andrzej Miłkowski (Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa), Beata Orpiszewska (Uniwersytet Warszawski). W II etapie zmagań uczestnicy konkursu będą prezentować swoje projekty kampanii. Laureatów konkursu poznamy w połowie czerwca. Nagrodami w konkursie „PRaktykuj za granicą” są staże w europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard. Trzech finalistów konkursu wyjedzie na wakacyjne praktyki do Londynu, Mediolanu lub Monachium. Tam studenci będą mieli okazję poznać światowe standardy działań PR.

Zgromadzone strategie uczestników zostały ocenione przez jury w składzie: prof. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa, UW; Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR; Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej; Paweł Prochenko, prezes Fundacji Komunikacji Społecznej oraz Paweł Sanowski, dyrektor zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.

Laureaci otrzymają nagrody pieniężne na pokrycie kosztów podróży i/lub pobytu:
• I miejsce - wyjazd na staż do Londynu, nagroda pieniężna 1500 zł.
• II miejsce - wyjazd na staż do Mediolanu, nagroda pieniężna 1000 zł.
• III miejsca - wyjazd na staż do Monachium, nagroda pieniężna 500 zł.

Konkurs „PRaktykuj za granicą” trwa od 14 lutego 2005. W pierwszej części uczestnicy badali środowisko działań komunikacyjnych, analizowali sytuację, ustalali cele i wypracowywali strategię kampanii. Jury oceniało powstałe w ten sposób projekty, przyznając punkty w określonych kategoriach – m.in. sformułowanie celów, możliwość realizacji i oryginalność pomysłu. II edycja projektu „PRaktykuj za granicą” stworzonego przez Instytut Monitorowania Mediów miała na celu upowszechnienie idei społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego i działalności Fundacji Komunikacji Społecznej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin