niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKonkurs Instytutu Dziennikarstwa UW i ZFPR-u

Konkurs Instytutu Dziennikarstwa UW i ZFPR-u

Międzyzakładowa Pracownia Marketingu Medialnego i Public Relations (Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego) wraz ze Związkiem Firm Public Relations zorganizowała konkurs dla studentów. Jest on przeznaczony dla wszystkich studentów III roku ID UW, którzy pragną zdobywać i poszerzać swoją wiedzę z zakresu public relations na MMPR.
Akcja została zorganizowana po raz pierwszy i była odpowiedzią na rosnące zainteresowanie studentów specjalizacją PR. Zadaniem kandydatów było przygotowanie i opracowanie strategii public relations dla Instytutu Dziennikarstwa UW lub dla specjalizacji MMPR. Akcja spotkała się ze znaczącym zainteresowaniem – zgłoszono 19 profesjonalnie przygotowanych prezentacji, które obecnie są oceniane przez jury. Komisja weźmie pod uwagę opracowanie strategii, kreację (i „możliwości realizacyjne”), szczegółowość opracowanych pomysłów („zawartość”), umiejętności przygotowania prezentacji oraz proponowane wskaźniki mierzenia efektywności kampanii.
Patronat honorowy nad konkursem objął Dyrektor ID UW, prof. dr hab. Janusz Adamowski. Wyniki zostaną ogłoszone 31 marca. Zwycięzca konkursu zostanie przyjęty na specjalizację MMiPR bez konieczności zdawania trzystopniowych egzaminów wstępnych, zdobywca II lokaty otrzymuje 30 punktów na poczet wyników przyszłego egzaminu, zdobywca III lokaty – 15 punktów na poczet wyników przyszłego egzaminu, autorzy prac wyróżnionych otrzymują po 10 punktów, a wszyscy pozostali uczestnicy konkursu otrzymują po 5 punktów.
Więcej informacji: Anna Jupowicz-Ginalska, ID UW, Międzyzakładowa Pracownia Marketingu Medialnego i Public Relations

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj