niedziela, 14 grudnia, 2025

Konkurs na logo

Lubelskie wydanie Gazety Wyborczej informuje o ogłoszonym właśnie konkursie na logo Lublina. Jest to inicjatywa Biura Marketingu Miasta, które przewiduje, że odpowiedzą na nią agencje reklamowe, public relations oraz „wolni strzelcy”. Michał Krawczyk, szef Biura, stwierdził, że dzięki dobrze dopracowanym warunkom konkursu: „agencje, firmy czy wolni strzelcy, którzy w nim wystartują, a nie znają miasta, z góry wiedzą, czego oczekujemy i jaką markę ma opatrzyć logo i hasło”. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w sierpniu.
 Autor artykułu, Marcin Bielesz, pisze też o losach starego logo miasta – „które przetrwało zaledwie rok, zresztą koziołka z czterech kolorowych kresek i hasła »Odkryjmy Lublin« nie używano już od początku roku”. Michał Krawczyk o wyborze dawnego logo miasta mówi: „Gdybym miał oceniać tamten konkurs na logo…Nie mógłbym na nim zostawić suchej nitki. Ówczesny prezydent miasta po prostu ogłosił konkurs i tyle. Nie podano żadnych wytycznych. Teraz przygotowaliśmy się zupełnie inaczej”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł