Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku organizuje konkurs na przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej na terenie województwa pomorskiego. Budżet akcji wynosi 1,5 mln zł, a podejmowane w jej ramach działania mają się skupić na zwiększaniu świadomości pracodawców co do korzyści płynących z zatrudniania reprezentantów grup szczególnie narażonych na brak pracy, tj. kobiet, osób po 45 roku życia czy osób niepełnosprawnych. Organizatorom konkursu zależy na dotarciu do mediów elektronicznych i tradycyjnych, a także pozyskaniu dla projektu przychylności liderów opinii.
Projekt ma być realizowany w ramach jednego z Działań Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) – poddziałania 6.1.1 POKL „Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy”. Instytucją, która jest odpowiedzialna za prawidłowy przebieg procesu wykorzystywania środków unijnych, jest Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, pełniący rolę Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP II).
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można znaleźć na stronie. Projekty należy nadsyłać 5 sierpnia. Ich ocena i jednocześnie rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 12 sierpnia. (kk)


