Konsorcjum Marki Poznań czeka na firmy

dodano: 
16.04.2013
komentarzy: 
0

Rusza kolejna edycja Konsorcjum Mar­ki Poznań, które ma promować osiągnię­cia miasta, a przy okazji wspierać fir­my, które kojarzą się z Poznaniem – informuje Gazeta Wyborcza Poznań. Termin zgłoszeń upływa 10 maja.

Do pierwszej edycji projektu, który powstał w 2009 r. jako część Strategii Promocji Miasta Pozna­nia, firmy zostały zaproszone. Te­raz mogą zgłaszać się same – do 10 maja. Sama ak­cja ruszy w trzecim kwartale tego roku. Do konsorcjum mogą przy­stąpić zarówno firmy, które już z miastem współpracowały w pierwszej edycji projektu, jaki nowe. O przyjęciu zdecyduje rada eksper­tów, czyli niezależnych specjalistów z dziedzin takich jak: biznes, mar­keting terytorialny, innowacje, sport, czy kultura. „Chodzi o to, by znaleźć elementy dopasowania mię­dzy markami a wizerunkiem Pozna­nia. Tak by miejsca kojarzyły się np. z produkowanym tam towarem, tak jak Koło kojarzy się z ceramiką sa­nitarną, a Bolesławiec z kolorową kamionką” – tłumaczyła na konferencji prasowej Magdalena Florek, specjalistka od marketingu i jedna z ekspertek. Wspólne projekty mają wzmacniać oddziaływanie obu marek. Firmy, które przystąpią do współpracy, będą musiały – czytamy w materiale – zade­klarować finansowe wsparcie konsorcjum w wysokości od 10 do 50 tys. zł rocznie. Łukasz Goździor, dyrektor Biu­ra Promocji Miasta, szacuje, że w ten sposób uda się rocznie ze­brać ok. 1,5 min zł. Mniej więcej drugie tyle ma dorzucić miasto. (es)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Poznań, Konsorcjum zapromuje Poznań, Maria Bielicka, 16.04.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin