Kontaktujesz się z dziennikarzem? Informacja prasowa już nie wystarczy

dodano: 
17.09.2014
komentarzy: 
0

Jak zauważa Maggie Patterson, teraz do dziennikarzy prędzej dotrzesz za pośrednictwem nowych mediów. „Dzięki kampanii viralowej, widzimy jak jedna z bohaterek słyszy po raz pierwszy. Z kolei w tle zauważamy, że stało się to możliwe dzięki Microsoftowi” – czytamy w socialmediaexaminer.com.

Na większy odzew mogą liczyć te kampanie, które przedstawiają swoje efekty w postaci wideo. Dlaczego? Przede wszystkim, by podkreślić sukcesy i budować wiarygodność. „Niektóre działania klientów są bardzo dobrze opisane przez agencje, ale większość ludzi nie chce marnować czasu, aby czytać artykuły na ten temat” – dodaje autorka. Microsoft pokazując historię Sarah Churman, która odzyskała słuch, wywołał silne reakcje i pozwolił użytkownikom przeżyć tamten moment. W ten sposób internauci czuli się związani z bohaterką, a w końcu – z samą marką.  Jednak nie każda kampania wywołuje takie emocje.
Chcesz napisać o współpracy z klientem? Zamiast wysyłać informację prasową e-mailem, pomyśl o infografice – tę łatwiej udostępnić. „ Musisz mieć na uwadze, że dziennikarze w dużym stopniu polegają na Twitterze i Facebooku” – dodaje Patterson. O swojej obecności w mediach społecznościowych niestety nie zawsze pamiętają prezesi firm. „Ich obecność w LinkedInie jest kluczowa, bez względu na branżę, którą reprezentują” – czytamy dalej. (mw)

Źródło:

socialmediaexaminer.com, 4 ways to use social media in PR, Maggie Patterson, 15.09.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin