.

Kopciuszek w dziennikarskiej obsadzie

dodano: 
27.06.2005
komentarzy: 
0

Agencja Point of View zakończyła realizację inscenizacji „Kopciuszka” w reżyserii Krystyny Jandy i gwiazdorskiej obsadzie dziennikarzy. W rolach głównych wystąpili między innymi Bogdan Rymanowski, Monika Olejnik, Kamil Durczok, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Piotr Najsztub oraz Monika Richardson. Projekt przygotowywany jest dla Fundacji „Charytatywny Bal Dziennikarzy” w celu pozyskania funduszy dla regionalnych ośrodków onkologii dziecięcej. „Kopciuszka” wyemitują we wrześniu tego roku 1 Program Telewizji Polskiej i stacja TVN. Powstanie także DVD z nagraniem bajki. Będzie to tzw. „płyta cegiełka” - cały dochód z jej sprzedaży przekazany zostanie na cel charytatywny. Fundacja „Charytatywny Bal Dziennikarzy” została założona w 1998 roku przez dziennikarzy z różnych mediów. Fundacja wspomaga zarówno placówki opieki zdrowotnej, jak i instytucje opieki społecznej, domy dziecka i organizacje osób niepełnosprawnych, związane z opieką nad dziećmi. Przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, takich jak coroczne bale, pikniki, czy spektakle teatralne, jak np. „Kot w butach” grany przez dziennikarzy w warszawskim Teatrze Buffo, udało się zebrać łącznie ok. 1 700 000 pln. Fundacja jest organizacją non profit. Patronat medialny nad „Kopciuszkiem” objęły następujące media: TVN, TVN 24, TVP1, dzienniki - Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, tygodniki - Newsweek, Ozon, Przekrój, Przyjaciółka, dwutygodnik VIVA, miesięczniki - Press, Elle, Marie Claire, Elle Decoration, Film, Samo Zdrowie, portal internetowy Onet pl, Radio Zet i Pin oraz Instytut Monitorowania Mediów.

     
     
   
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin