Wraz z początkiem lipca 2025 roku stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji Korony Kielce objął Michał Siejak – dziennikarz sportowy i były twórca serwisu Korona TV. Zastąpił w tej roli Rafała Kielczyka, który pozostaje w strukturach klubu w dziale marketingu.
Jak przekazują przedstawiciele Korony Kielce, dział marketingu i komunikacji wchodzi w nowy etap reorganizacji strukturalnej. Ma ona na celu przede wszystkim zwiększenie efektywności działań oraz poprawę współpracy z kibicami, sponsorami oraz partnerami klubu.
W nowej roli Michał Siejak, który w przeszłości był już związany z Koroną Kielce, odpowiada za cały obszar marketingu i komunikacji. Swoją medialną działalność wokół klubu rozpoczął już w 2006 roku, prowadząc wówczas serwisy kibicowskie i relacjonując życie trybun. Przez lata był także aktywnym członkiem Stowarzyszenia Kibiców Korony Kielce „Złocisto-Krwiści”, w tym czasie zajmował się m.in. współtworzeniem filmów oraz akcji PR-owych.
„Bardzo się cieszę na powrót do klubu, w którym się wychowałem i z którym napisaliśmy razem piękną historię. Dziękuję prezesowi zarządu i właścicielowi klubu, Panu Łukaszowi Maciejczykowi, za zaufanie i powierzenie mi takiej funkcji. Jest to dla mnie duża nobilitacja, ale i odpowiedzialność. Gorąco wierzę, że już w najbliższych miesiącach o Koronie znów zacznie być pozytywnie głośno w kontekście działań marketingowo-komunikacyjnych” – przekazał nowy dyrektor marketingu i komunikacji.
Michał Siejak to dziennikarz sportowy i twórca wideo. W latach 2011-2019 współpracował z Koroną Kielce, tworząc klubową telewizję Korona TV. Od lipca 2019 roku był związany z Canal+, gdzie odpowiadał za produkcję materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą, w tym m.in. finałów NBA, El Clásico, meczów Premier League czy spotkań tenisowych Igi Świątek. W przeszłości współpracował również z Reprezentacją Polski w AMP futbolu, Fundacją Marcina Gortata czy platformą streamingową Viaplay. Siejak jest także współtwórcą sportowych seriali dokumentalnych, takich jak „Sędziowie”, „Piłkarze na podsłuchu” czy „Trenerzy pod presją”. (kn)
Zdjęcie główne: korona-kielce.pl


