Kostrzewa PR i Muzeum Powstania Warszawskiego

dodano: 
30.07.2012
komentarzy: 
0

Za promocję projektu Muzeum Powstania Warszawskiego „63 dni z życia Warszawy” oraz „Graffiti Jam w In-City”, odpowiada Kostrzewa PR.

Kostrzewa PR wspiera promocję na zlecenie OKAM Capital. Do jej obowiązków należy wspieranie wydarzeń, organizowanych przez Muzeum Powstania Warszawskiego, pozyskiwanie patronów medialnych oraz promocja w mediach ogólnopolskich i lokalnych, w tym w telewizji, radiu, prasie i w internecie.

„63 dni z życia Warszawy” to akcja społeczna, która upamiętnia nieznanych bohaterów Powstania Warszawskiego – artystów. Obejmuje grę miejską oraz graffiti jam, w którym uczestniczyć będą znani grafficiarze i warszawiacy pod przewodnictwem „Forina” Grzegorza Piwnickiego. Projekt koordynuje Joanna Bieguńska. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin