sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościKostrzewa PR: odświeżona identyfikacja wizualna i strategia rozwoju

Kostrzewa PR: odświeżona identyfikacja wizualna i strategia rozwoju

Kostrzewa PR, na siedmiolecie działalności, zmienia swoją identyfikację wizualną oraz rozszerza zakres oferowanych usług, m.in. tych skierowanych do zagranicznego klienta na polskim rynku. Oprócz tego w firmie powstaje nowy dział Kostrzewa_ID zajmujący się identyfikacją wizualną.

„PR musi iść w parze z brand identity, tak aby uwypuklać całość charakteru komunikowanej marki – zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego. W tym celu powołaliśmy do istnienia nowy dział skoncentrowany na tym obszarze – Kostrzewa_ID” – tłumaczy Urszula Kostrzewa, prezes agencji. Dyrektorem kreatywnym i jednoczesnym szefem działu został Piotr Szuszkiewicz – współpracujący z agencją od dwóch lat. Jest on też autorem całości koncepcji firmowej identyfikacji.

Poszerzona oferta ma umożliwić klientom wprowadzenie marki na rynek – zarówno istniejących zagranicznych produktów i usług, jak również nowo tworzonych konceptów. Agencja zajmować się będzie doradztwem PR, wsparciem w poszukiwaniu lokalizacji oraz dalszą promocją, marketingiem i kontaktem z mediami. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj