Kostrzewa PR w teatrze
Teatr na Woli im. Tadeusza Łomnickiego w Warszawie rozpoczął współpracę z agencją PR-owską. Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna za kreowanie wizerunku teatru w mediach zgodnie z nową strategią oraz za działania public relations wszystkich projektów kulturalnych realizowanych w teatrze.
Agencja Kostrzewa PR została wybrana w drodze konkursu ofert, w którym brały udział trzy agencje. Decyzja o współpracy z agencją PR została podjęta w związku ze zmianą polityki funkcjonowania teatru po objęciu stanowiska dyrektora naczelnego i artystycznego przez Macieja Kowalewskiego.Do tej pory Teatr na Woli nie współpracował z agencją zewnętrzną. Osobą odpowiedzialną za koordynację działań PR i obsługę Teatru na Woli jest dyrektor agencji Kostrzewa PR Hanna Białoń, którą wspierać będą jeszcze dwaj pracownicy agencji. Umowę zawarto do końca bieżącego roku z możliwością jej przedłużenia. (kk)