Kosztowna poprawa wizerunku

dodano: 
15.11.2004
komentarzy: 
0

Chęć poprawy wizerunku skłoniła kielecki PKS do zmiany zasad korzystania z informacji telefonicznej. 15 listopada rusyzły dwa nowe numery: pierwszy, dla połączeń komórkowych – 8720 81 35 i drugi, dla numerów stacjonarnych – 0300 300 135. Informację będzie obsługiwać zewnętrzna firma Media Com. Nowa usługa PKS będzie droższa od dotychczasowej: za połączenie z telefonu stacjonarnego pasażerowie zapłacą 2,04 zł, a z telefonu komórkowego 2,44 zł.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Kielce, PKS – Pytanie Sporo Kosztuje, 15.11.2004, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin